Stå upp för Elfsborg

Postat den: 2014-04-04 @ 07:06:11 | Dagbok | Kommentarer (0)

Hej på er! 
Sitter just nu på bussen påväg till skolan, idag händer det en hel del saker. Jag slutar 12 i skolan idag, så efter det ska jag gymma ett tag, sen ska jag ta bussen till stallet o rida. Efter det åker jag till mormor och morfar och äter lite och sen åker vi på elfsborgsmatchen, jag och min kusin och förhoppningsvis Ludvig och Jack också ska stå på ståplats o kolla. Kommer bli riktigt kul! 

I helgen händer lite olika saker, allt är inte helt fastställt men mamma och pappa är i Stockholm hela helgen så jag ska spendera helgen med mina fina vänner. 

Kramkram!

Igår fyllde min mamsi år förresten! Love you ❤️






Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Tillbaka till startsidan