Alice Johannesson

Postat den: 2014-03-30 @ 17:00:59 | Dagbok | Kommentarer (0)

  • 16 år gammal blondin
  • Orkar aldrig städa rummet
  • One Direction fan (directioner) ända in i märgen
  • Har just nu en katt
  • Wannabe gitarrist
  • Hästtjej, har en söt, spansk häst
  • Sparar alltid läxor till sista dagen
  • Älskar doften av sköljmedel!!!
  • Sova i bussen - bästa som finns
  • Tönt som går o lägger sig klockan nio, behöver min skönhetssömn
  • PERSIKOR I KONSERVBURK ♥
  • Har nästan alla sorters fobier typ
  • Fryser alltid
  • Blivande ensam mamma söker bidrag, skämt åsido
  • Ljusturkost
  • Måste krama en kudde när jag ska sova
  • Linser
  • Åker allt på Liseberg
  • Storlek 37-38 på skor.. 
  • Älskar Latteeeeee
  • Harry Styles är min hjälte, mitt hjärta, mitt livs lycka, min kärlek♥
  • Är för trött för att komma på någon mer
  • Godnatt.
 

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Tillbaka till startsidan